Wyniki badań
steruje zachowaniem klientów, efektywnością pracowników.
Muzyka wpływa na sprzedaż. Badania jednoznacznie pokazują, że muzyka ma istotny wpływ na poziom sprzedaży, lojalność klientów, a także na efektywność pracowników.
Średnio o 38% może zwiększyć się sprzedaż w Twoim lokalu dzięki właściwie dobranej muzyce.
Wyniki badań przeprowadzonych przez amerykańskiego psychologa R.E. Millma
Muzyka pozytywnie wpływa na nastrój. Klienci chętniej odwiedzają te miejsca, w których gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za usługi.
72% klientów jest w stanie zapłacić więcej za usługę w lokalu z muzyką
71% klientów woli chodzić do lokali z muzyką
81% kobiet zdecydowanie milej wspomina wizytę w miejscach z muzyką
80% klientów deklaruje, że ponownie odwiedzi miejsce z grającą muzyką
Wyniki badania TNS OBOP przeprowadzone 20-23 maja 2014r. na grupie reprezentatywnej 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.
Muzyka steruje zachowaniem klientów, wpływa na wzrost obrotów w zależności od ich wieku:
w grupie poniżej 25 lat
w grupie powyżej 50 lat
w grupie 26-50 lat
Wyniki badań przeprowadzone przez niezależną firmę YouGOv dla PPL z PRS For Music, wzięło udział 7492 dorosłych Brytyjczyków.