Wyniki badań

Muzyka ma istotny wpływ na Twój biznes,
steruje zachowaniem klientów, efektywnością pracowników.

Muzyka wpływa na sprzedaż. Badania jednoznacznie pokazują, że muzyka ma istotny wpływ na poziom sprzedaży, lojalność klientów, a także na efektywność pracowników.
Średnio o 38% może zwiększyć się sprzedaż w Twoim lokalu dzięki właściwie dobranej muzyce.

Wyniki badań przeprowadzonych przez amerykańskiego psychologa R.E. Millma

38%

Muzyka pozytywnie wpływa na nastrój. Klienci chętniej odwiedzają te miejsca, w których gra muzyka, więcej w nich kupują i są w stanie więcej zapłacić za usługi.

72% klientów jest w stanie zapłacić więcej za usługę w lokalu z muzyką

71% klientów woli chodzić do lokali z muzyką

81% kobiet zdecydowanie milej wspomina wizytę w miejscach z muzyką

80% klientów deklaruje, że ponownie odwiedzi miejsce z grającą muzyką

Wyniki badania TNS OBOP przeprowadzone 20-23 maja 2014r. na grupie reprezentatywnej 1000 osób w wieku powyżej 15 lat.

Muzyka steruje zachowaniem klientów, wpływa na wzrost obrotów w zależności od ich wieku:

w grupie poniżej 25 lat

w grupie powyżej 50 lat

w grupie 26-50 lat

Wyniki badań przeprowadzone przez niezależną firmę YouGOv dla PPL z PRS For Music, wzięło udział 7492 dorosłych Brytyjczyków.